Tennisbaan reserveren

Snel online een baan reserveren

Het reserveren van een tennisbaan kan online via deze website. Met je persoonlijke bondsnummer en bijbehorende wachtwoord kan je rechtsboven inloggen in 'Mijn Club'. Via Reserveer je baan en vervolgens Baan afhangen kan je rechtstreeks een baan reserveren. Voor het mee laten spelen van introducees, klik hier.

Afhangen kan ook via de KNLTB ClubApp

Afhangbord

L.T.C. Brunssum heeft net zoals honderden andere verenigingen gekozen voor het KNLTB Afhangbord in de kantine. Dit geeft jou de mogelijkheid om met je KNLTB-pas eenvoudig een baan te reserveren. Het grote 22” scherm biedt meer mogelijkheden dan afhangen alleen. Zo kun je er terecht voor tennisnieuws en mooie aanbiedingen van sponsoren. Je vindt het KNLTB afhangbord in het dagverblijf naast de kantine. Het KNLTB Afhangbord staat direct in verbinding met de KNLTB ClubApp. Zo reserveer je vanaf iedere locatie snel en gemakkelijk een baan. Veel tennisplezier!