De accommodatie

Het tennispark van LTC Brunssum ligt aan de rand van de wijk Langeberg en is ingesloten tussen Bodemplein, Akerstraat en Wieënweg. Het park is te bereiken via het pad aan de Wieënweg.

Het tennispark is omgeven door groen en deels bebouwing en beschikt over 7 verlichte Advantage Red-Court tennisbanen, een oefenmuur en een combinatie oefenmuur/miniveld.

Uiteraard is er het park ook voorzien van moderne sanitaire voorzieningen en een clubhuis waar het goed toeven is.

Ons park is het gehele jaar geopend tenzij door weersomstandigheden (bv sneeuw, ijs) de banen niet bespeelbaar zijn.

De openingstijden van het park zijn als volgt:

• Maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 23.00 uur (verlichting wordt om 23.00 uur uitgeschakeld)
  • Zaterdag van 10.00 uur tot 23.00 uur (verlichting wordt om 23.00 uur uitgeschakeld)
  • Zondag van 08.00 uur t/m 21.00 uur (verlichting wordt om 21.00 uur uitgeschakeld)

Tijdens clubactiviteiten, competities en toernooien gelden er aangepaste tijden.

Toegang voor 8.00 uur is niet mogelijk als gevolg van het digitale toegangssysteem.

Alcohol

Op het tennispark is het nuttigen van alcoholische dranken alleen toegestaan indien de kantine geopend is. Volg altijd de aanwijzingen op van het barpersoneel (vrijwilligers). Alcoholische dranken mogen niet meegenomen worden op de tennisbaan.

Onze vereniging is een rookvrije sportvereniging. Er mag daarom niet gerookt worden op het park.