Sponsorbeleid LTC Brunssum

Voor u ligt het sponsorbeleid van LTC Brunssum. Met dit beleid wil LTC Brunssum haar (sponsor)visie delen. Wij beschouwen sportsponsoring als een unieke communicatiemogelijkheid voor partners van LTC Brunssum. Sponsoring kan bestaan uit een financiële bijdrage of in goederen/diensten, waartegenover LTC Brunssum de communicatie van de sponsornaam, in overeenstemming met de
door beiden partijen hierover gemaakte afspraken (sponsorovereenkomst), zo goed mogelijk zal behartigen. In dit beleid schetsen wij kort het profiel van LTC Brunssum en geven wij aan welke mogelijkheden er zijn om uw bedrijfsnaam via onze tennisvereniging te kunnen communiceren en daarmee publiciteit te genereren. Het resultaat voor u als sponsor is verhoging van de naamsbekendheid, imagoverbetering of imagoverandering en hopelijk omzetvergroting. Naast de publiciteit en naamsbekendheid zorgt de uitstraling van de sport voor een sympathiek, dynamisch en jong imago. LTC Brunssum kan door de sponsering extra activiteiten organiseren voor jong en oud.

LTC Brunssum
De tennisvereniging heeft ongeveer 200 actieve leden. Deze enthousiastelingen kunnen het gehele jaar een balletje slaan op onze 7 verlichte All-weather banen. Door de inzet van vrijwilligers biedt de vereniging het hele jaar verschillende activiteiten aan voor jong en oud. Het clubgebouw, met kantine, is in eigen beheer en draait volledig op vrijwilligers. Hierdoor blijven de prijzen in de kantine
zeer toegankelijk. Landelijk wordt deelgenomen aan zowel de zomer- als najaarscompetitie georganiseerd door de landelijke tennisbond (KNLTB). Dit betekent dat het tennispark eveneens bezocht wordt door teams uit heel Nederland (voornamelijk Limburg).

Sponsormogelijkheden

Sponsorpakket Brons € 125,- per jaar
• Vermelding op onze website en facebook.
• Bedrijfsnaam/logo op sponsorbord (1m x 2m) langs de tennisbanen 4 of 5.*
• Deelname aan de jaarlijkse sponsoractiviteit voor 2 personen.
• Sponsorovereenkomst voor minimaal 3 jaar.

Sponsorpakket Zilver € 225,- per jaar
• Vermelding op onze website en facebook.
• Bedrijfsnaam/logo op sponsorbord (1m x 2m) op (hoofdbaan) baan 1.*
• Deelname aan de jaarlijkse sponsoractiviteit voor 2 personen.
• 1 Gratis KNLTB lidmaatschap (op naam) in het 1e jaar.
• Sponsorovereenkomst voor minimaal 3 jaar.

Sponsorpakket Goud €300,- per jaar
• Prominente vermelding op onze website en facebook.
• Prominente vermelding van Bedrijfsnaam/logo op groot winddoek (zie foto’s blz 1 en 2) op baan 2, 3 of 4.*
• Deelname aan de jaarlijkse sponsoractiviteit voor 2 personen.
• 1 Gratis KNLTB lidmaatschap (op naam) in het 1e en 2e jaar of 2 lidmaatschappen in het 1e jaar.
• Sponsorovereenkomst voor minimaal 4 jaar.

Sponsorpakket Platina €450,- per jaar
• Prominente vermelding op onze website en facebook.
• Prominente vermelding van Bedrijfsnaam/logo op groot winddoek (zie foto’s blz 1 en 2) op hoofdbaan (baan 1).*
• Deelname aan de jaarlijkse sponsoractiviteit voor 2 personen.
• 1 Gratis KNLTB lidmaatschap (op naam) over de gehele looptijd van de overeenkomst of 2 lidmaatschappen in het 1e en 2e jaar.
• Sponsorovereenkomst voor minimaal 4 jaar.
* Kosten voor de aanschaf sponsorbord en/of winddoek zijn voor de sponsor en blijft eigenaar hiervan. Een bord mag maximaal 1x x 2m zijn. Een winddoek maximaal grote van 1 baan. Eventueel te bestellen bij tennisdoek.nl.

Sponsorpakket goederen/diensten
• Een pakket speciaal samengesteld door en voor de sponsor die graag goederen of diensten ter beschikking stelt aan de vereniging. Wij staan open voor nieuwe ideeën.
• In overleg.

Sponsorbeleid LTC Brunssum 2022 def.pdf